Leac contra hemoragiei nazale

Reteta:

  • Se iau: 3 linguri de cafea, 3 lingurite de chimen, 3 lingurite de scortisoara, 3 lingurite de cuisoare, 3 linguri zahar pudra, o lingura sare grunjoasa. Totul se macina foarte fin prin masina de cafea. Se ia o lingurita rasa din acest amestec, apoi se bea un pahar de lapte fiert si racit la temperatura camerei. Daca hemoragia continua, dupa o ora se mai iau o lingurita si un pahar de lapte. Se repeta de trei ori in aceeasi zi. Tratamentul nu se face zilnic, ci numai cand apare hemoragia.

2 thoughts on “Leac contra hemoragiei nazale

  1. Florin says:

    Da, eu am ceva probleme, dar de mult. Mi-am facut toate analizele si nu mi s-a gasit nimic, nici l ainima, nici cu tensiunea.. E posibils a fie de la stress.. dracu stie..

Leave a Reply

