Moartea lui T.Tecuceanu sa fi fost folosita in scopuri murdare ?

“Pe parcursul zilelor în care Toni a fost internat la terapie intensivă la “Matei Balş”, medicii mi-au spus ca, în afara plămânilor, celelalte organe ale fratelui meu nu sunt afectate. Apoi, după necropsie, m-au anunţat că toate organele i-au fost afectate. Şi, totuşi, lucrurile bizare nu se opresc aici. În ziua în care fratele meu a încetat din viață, doctorii mi-au spus ca a murit, cel mai probabil, din cauza unui infarct. Apoi, după efectuarea necropsiei, am întrebat: “Care a fost cauza decesului?”. Mi s-a răspuns că încă nu se ştie cu exactitate și că în foile oficiale au trecut “Insuficienta cardio-respiratorie acută, bronhopneumopatie acută bilaterală și obezitate-gradul II”. Am întrebat de infarct… “Cauza decesului o puteţi afla peste trei săptămâni, după ce vom analiza totul la microscop. Daca a fost vorba de infarct, vom vedea la microscop”, a fost răspunsul, cel puţin ciudat, care mi-a fost oferit”, declară Paul.

“I s-au făcut două teste, iar rezultatele au fost negative. Abia după ce i s-a luat a treia oară din secreţie, rezultatul a fost pozitiv. Iniţial, medicii mi-au spus că Toni avea virusul AH1N1 în organism de opt zile. Apoi, profesorul Adrian Streinu-Cercel a anunţat că acest virus se instalase în organismul fratelui meu de trei zile. Mai mult, uneia dintre “bebelușele” de la Cronica Cârcotaşilor i s-a spus, de către medici: “Toni Tecuceanu nu are gripă porcină””, scrie Paul Tecuceanu pe blogul său.

Acesta nu-şi poate explica de ce din trei teste de gripă porcină câte i s-au făcut lui Toni doar ultimul a ieşit pozitiv, din moment ce doctorul Adrian Streinu-Cercel spunea că Toni are virusul în corp de opt zile înainte de internare. Termenul a fost redus apoi la trei zile.

“Nu vreau ca moartea fratelui meu să fie folosită în scopuri murdare”, declară Paul Tecuceanu.

Imediat dupa moartea acestuia, oamenii au inceput sa se inghesuie pentru vaccinarea contra gripei porcine. Sa fie oare decesul lui Toni Tecuceanu folosit pentru a face publicitate vaccinului împotriva gripei A H1N1 ?

Leave a Reply

